måndag 8 augusti 2011

Jag är för full, du är för ung.

Drömmer om vita converse, Carro satte verkligen orden så perfekt i förra inlägget. Jag sitter i mitt fönster och skriver, och önskar att hon var här vid min sida så vi kunde prata om det i verkligheten. Hela alltet.

Har ju varit lite bloggtorka annars. Har festat hela helgen och varit bakis idag. Så ska sommaren vara, och det känns sjukt att inte ha nån syssla att gå upp till imorn. Living for the moment. Jag kommer aldrig kunna somna, är nervös och spänd på livet. Men det här inlägget går till tankar kring gamla ragg. Och hur man konstant påminns av dem.

Gick förbi trappen till en idag, såg hans balkong. Log lite. Läser gamla blogginlägg (och alltså, jag är ju så himla rolig i mina privata ordval!!) om desperation och att fetfaila för att sedan ta C-sortimentet i ren desperation. Hur jag dog av glädje över den snygga barndomskillen på Vi men sen aldrig pratades mer. Alla killar man kysst och inte ens vetat namnet på. Alla man velat ha. Alla man fått men inte velat ha. Det skapar ju ändå den man är. Och nåt nytt är sällsynt, men minst sagt spännande.

För störst och vackrast är ändå vänskapen.Toploader – Dancing in The Moonlight - världens finaste sommarlåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar