måndag 29 augusti 2011

Universitet & Kaffekonsumtion

 
Först nojar man att komma upp, sen ligger man vaken pga knäpp dygnsrytm och är upp snooortidigt, dricker massa koppar kaffe men får ändå ingen ro. Jag börjar nästan undra om jag missat nån föreläsning nu på morgonkvisten, inte sjutton kan jag börja klockan 13?
Kommer hinna dricka ca 6 koppar kaffe innan jag ska gå å va där aaastidigt å sen kommer jag va kissnödig hela eftermiddagen.
Eftersom jag inte fått några byxor har jag de finaste svarta med hög midja på och Beatleströjan. Snygg Genusvetare coming through!!

Egentligen har jag faktiskt inget att säga. Jag har bara för mkt tid att döda. Har till och med gjort en ordentlig frukost. Är för virrig. Glad men egentligen lite sentimental över livets övergångar och faktumet att nu kommer hösten. Hade igår på mig pyjamas innan klockan 12 för första gången på över 3 år, men kunde ju inte somna för det. Tyckte det kändes skitkonstigt att för ett dygn sen, på lördan för er hjärndöda, var jag ute och danasade, festkväll #2 och levde livet, å igår satt jag liksom här å ugglade för att börja PLUGGA.

Okej, nog tramsat hörrni.
Ha en fin dag!
/Harmy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar