tisdag 23 augusti 2011

DEN ÅRLIGA SOMMARRESUMÈN!

De här sommarlistorna är obligatoriska varje år! Harmys svar är i år gröna, och carros är röda!! Det mest sjuka är egentligen hur fort sommaren gått, och det gör lite ont att behöva erkänna att nu är sommaren  (festivalen...) SLUT.

Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr?
- Baby, jag var funktionär!! och tog ju ffs studenten!
- Lämnade ett tält åt sitt öde på en campingplats som såg mer ut som ett bombnedslag.
Dog någon som stod dig nära?
-Nej :)
- Nej och tur är väl det.
Vilka länder besökte du?
- Sverige här bara. Men det hade sin charm även i år!!
- Höll mig till Sverige!
Är det något du saknar sommaren 2011 som du vill ha sommaren 2012?
-Jag är rätt nöjd. Men still den där utomlandsresan.
- Någon resa hade inte suttit fel.
Vilket datum från sommaren 2010 kommer du alltid att minnas?
-Jag minns aldrig datum. Verkligen aldrig.
- Hela Peace är ett stort moln av underbara minnen.

Största misstaget?
-Borde sökt mer jobb och inte stannat så länge i ett failförhållande.
- Räddade mig i sista minuten från att begå det största misstaget, tack.
Har du varit sjuk eller skadat dig?
-Peacesjukan och glömma-koftan-hemma hostan som varje år!
- Bara handledsimflammation x antal gånger.
Bästa köpet?
- Woopwoop, köpte ju inte peacebiljetten :3 så min beatlesväska, om de räknas till sommaren i maj. Eller nej, min studentklänning!
- Men de röda byxorna ju!
Vad spenderade du mest pengar på?
- Mat och alkohol på peace. Inget skämt.
- Peace och shopping.
Gjorde någonting dig riktigt glad?
-Jag har varit typ konstant glad.
- Har levt i någon sorts lyckobubbla hela sommaren.
Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om sommaren 2011? (Vi svarade ffs samma låtar, så det blir gemensamt svar i svart!)
-Mange Makers – Fest hos Mange, Eric Amarillo – Om sanningen ska fram ( Vill du ligga med mig?) (Clubedit Radio), LMFAO – Party Rock Anthem, Eric Saade – Hearts In The Air, (HAHAHAHA) Skrillex – Scary Monsters And Nice Sprites, Viktorious – Killing The Fun, September – Party In My Head, Movits! – Sammy Davis Jr., Peter Bjorn And John – Second Chance, Carl Norén – That's The Way I Like It, Veronica Maggio – Jag kommer/ BABY JAG ÄR FUNKTIONÄR!!, Daniel Adams-Ray – Gubben i lådan, Oskar Linnros – Din mamma, Säkert! – Vi kommer att dö samtidigt, Kings Of Leon – Sex On Fire, Håkan Hellström – Kom Igen Lena!, Veronica Maggio – Välkommen in, The Ark – Calleth You, Cometh I
 Var du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?
- Mest gladare tror jag. :) Inte heartbroken, bra jobbat!!- Tagit vara på de lyckliga stunderna så mycket bättre.
Vad önskar du att du gjort mer?
- BADAT. KÖPT KLÄDER.
- Peace kunde satt in någon slag extravecka typ nu. Perfekt.
Vad önskar du att du gjort mindre?
- Haft ledvärk hahahh!
- Alltså, jag kommer faktiskt inte på något, haha.
Hur tillbringade du midsommarafton?
-Jag var, for real, på en buss mot borlänge, släpade för tung packning och dansade grodorna runt en buske på en camping. SÅ HIMLA VÄRT.
- HAHA, tog ett tag innan jag kom på. Men i ett tält i Borlänge, svårslaget må jag säga.
Blev du kär i sommar?
-Alltså, tänker inte svara på det här.
- Nej, snarare tvärtom.
Hur många förhållanden?
- 1, och det dog! SINGELRAGGANDE och KÄNSLOKALL HELLS YEAH.
- Tror inte riktigt förhållanden varit min grej den här sommaren.
Favoritprogram på tv?
- Fortfarande How I Met Your Mother, alltid bäst.
- How I Met Your Mother och Gossip Girl.
Bästa boken du läste i sommar?
- Har läst för lite. Typ Jävla John :)
- Tonårsböckerna jag läst med H.
Största musikaliska upptäckten?
- FÖR MYCKET. Movits! kanske. Eller Jedward. Eller allt det svenska jag fortfarande älskar, Carl Norén & Armand Mirpour!!
- Kings of Leon och Håkan Hellström som båda visade sig vara grymma live.
Något du önskade och fick?
- Hångla? xD
- Världens bästa Peace&Love-vecka!

Något du önskade dig men inte fick?
- Sjuhundra par skor?
- En tidigare 18årsdag.
Finns det något extra som skulle gjort din sommar bättre?

- Ännu mer peace. Och mer budget till att handla. Och mer sommarjobb.- Men för hundrade gången, mer festival!
Hur skulle du beskriva din klädstil sommaren 2010?
- Upprullade jeans, hög midja, instoppat linne och sönderslitna tygskor. Addera valfri glittersminkning.- Så otroligt varierande! Har tagit på min precis vad jag känt för.
Vad fick dig att må bra?
- Att stå i strålkastarljus och vråla. Inte ha mer problem än att glömma vinet i tältet och behöva slita sönder det. Skriksjunga tills lungorna gör ont.
- Vad? Festival igen. Vem? Utan Harmony hade jag aldrig haft det i närheten så underbart.
Vem saknade du ?
- Carro såfort hon åkte till Göteborg.
- Skånefolket.
De bästa nya människorna du träffade?
Våra tältgrannar, HAHAH. alternativt de man bara träffar helt oplanerat och gillar.-
 Festivalmänniskor, speciellt ”FESTIVALEN ÄR SLUT”-skrikarna!
Sommarens sötaste? - Sensommar flirt. Enough said.
- Mamma och Åke, helt klart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar