tisdag 9 augusti 2011

Hostande och döv

Jag besitter någon slags förbannelse från ovan.
Den kommer i form av ofrivilliga förskylningar. Ont i halsen är jag van vid, men de senaste veckorna blir jag ca 3 dagar i veckan helt döv på högerörat. De låter ungefär bara ett sus innuti örat och har man otur kommer öroninflammations-trycket. Orkaaar verkligen inte. Gör att jag måste ställa in i stort sett alla planer på att ha kul för man HÖR JU INTE VAD SÄLLSKAPET, FILMEN ELLER RECEPTIONISTEN SÄGER.

Igår började helvetet anas, så jag tog det lugnt. Spelade Sims, sjukt nostalgiskt! och åt sushi samt pizza, sällan har väl så mycket mat intagits på samma dag, under somrarna äter man ju liksom mest bara en gång. Slappt ändå, och mysigt :)

Annars sitter jag mest och väntar på flow i livet, Och att det inte ska vara så kallt ute.
Tittar på denna film, Nowhere Boy, jag älskar den så enormt mycket. Behöver jag påpeka att han är snygg?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar