söndag 21 augusti 2011

Det är så jag säger det

Ingen vidare uppdatering från min sida igen, men here I go! Träffade Julia i förrgår och spenderade en otroligt mysig kväll, natt och dag tillsammans med henne ute i Skarpnäck. Tog igen hela sommaren och funderade lite över skolan som vi åker till på onsdag. Inte ens en vecka kvar, sjukt! Hittade också världens sämsta hästspel på facebook som vi ägnade ett par timmar åt, haha.

Idag ska jag på släktkalas för att fira mina kära kusiner som fyllt år och sedan på kvällen har jag en date med H i rålis för att kolla på 2 steg från Håkan. Men först bär det av in till stan en sväng. Som jag kommer sakna stockholm när jag åker alltså...

Lovar att lägga upp bilder på shoppingen någon gång snart, tror dock att det kommer bli fler saker än vad det är nu... Och här är två dåliga webcambilder på mig just nu, bara för att vi inte haft bilder på  länge. PUSS




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar