torsdag 11 augusti 2011

Början på resten av mitt liv

Regn. Sol. Regn. Sol. Åska. Sol. osv osv,
att veta vad man ska ha på sig just nu är rakt igenom hopplöst.
Hela det förra inlägget av C genomsyrade stor del av min dag igår, även om jag inte var direkt känslokall så var det one of those days som bara måste göras. Ibland måste man peta på folk man helst bara vill ignorera för stunden för att klara av tillvaron. Blev iaf multifika som lösning på allt,

jag och Yohanna hade ju inte setts på hela sommaren sen studenden så det blev den normala trippen till Café 60, där hon aldrig varit O.o Jag som inte hade ätit på hela dagen slog runt på en av deras pajer, var faktiskt jättegod! Om än dyr, men mätt blev man. Idag ska jag äta ännu mer. Det vankas våfflor.
Gäller ju att suga ut det sista av sommaren nu, för igår insåg jag att om typ 2 -3 veckor börjar alla plugga, och jag och Yohanna blev ju himla nostalgiska. Inget Psyke, aldrig samma människor. Alla flyttar ju nu. Även om man träffar massa nya människor så dödar ju den vetskapen lite av exaltationen.

Men som sagt, man ska ju leva i nuet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar