torsdag 4 augusti 2011

Mossa på tak

Blev inte så mycket till ridning igår ändå då det är något fel på hästen.. Eller ja, antagligen bara en sträckning eller liknande i vänster bak men väldigt stel kändes han. Men lite abstinens försvann ändå!

Här i Göteborg händer inte så mycket idag, jag ska antagligen ta bort lite mossa från taket, woop woop. Väntar mest på att vädret ska se bra ut några dagar framåt så att vi kan åka ut och paddla, men det verkar inte bli så nu på ett tag. Men jag myser på ändå, hittat massa bilder från gamla datorer här nere (H - du vill se dom!) och tittar på engelska Wallander-filmer om kvällarna. Äter gott gör jag också!

Annars hade jag ju gärna även jag deltagit i både pride och kongress, men icke!

En bild på Odin, hästen jag pratat om alltså...

Puss, C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar