tisdag 16 augusti 2011

Ut ur min skalle

Det är inte ofta jag känner för att lägga mig i sängen innan 12. Men ikväll var det precis rätt, jag kommer såklart inte somna, men har nu en kopp te, rökelse, värmepåse på nacken och Big Bang Theory på i bakgrunden. Movits! sjunger på låg volym och halv 1 går ett program om Veronica Maggio vars texter rullat om och om igen i mitt huvud idag. Alltså borde typ alla se detta som har chansen, hon är alltid rätt
Movits! – Ut ur min skalle

Annars, ja jag är mycket medveten om min bloggtorka. Och skäms för den. Nu tågar verkligheten in med dunder och brak, och jag är som ALLTID sjuk vid den här tiden på året. Lagom till skolstart. Så jag mest sitter och ugglar hemma hos kompisar eller i min egen säng, med te, chips och Simsspelande. Sover skitdåligt så det är vad jag pallar. Sen på helgen är tristessen enorm så jag sminkar mig och går ut, blir för full och vill återigen bara sova. Vilket jävla flow hörrni.

Back in bloggbussiness är jag iaf.
Återkommer snarare än ni önskar.
Puss,
och C, du är asfin på kajakbilderna. jag saknar dig :*

Harmy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar