måndag 1 augusti 2011

In fame we put our trust.

Har ägnat eftermiddagen åt att göra en mysig blå sminkning, okej, det tog typ 5 minuter men ändå, jag gillar färg. (att jag degat framför jobbansökningar resten av dagen är inte viktigt att ta upp.)
Det jag vill säga är, att nu ska jag gå på Pride Invigningen med Frida, alltså ni förstår inte hur pride-peppad jag har varit hela dagen!!!! Det ska bli så roooligt, och på onsdag tycker jag alla ska svänga förbi, jobbar i SSUtältet då, jag menar det är gratis, så bara KOM!

Annars är jag lyrisk över ovanstående video. Ja, det är om en snygg person. Igen. Viktorios, som faktiskt den här bloggen är lite döpt av. Det här var iaf den absolut första låten jag fastnade för av honom, i en kort teaser (måste försöka hitta och lägga upp), där han är så JÄKLA SNYGG. Och nu kom musikvideon.
Kan tyckas vara en ytlig låt i klass med typ Popular, men det är verkligen inte så. Lyssna. Jag tänker alltid på den låten när man känner sig cool, eller försöker rättfärdiga sina dåliga vanor, blir intresserad/ligger med helt fel person eller nåt annat knas.

In fame we put our trust, I am so scandalous.
Klart slut,
pridetjut!
Harmy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar