lördag 27 augusti 2011

Hela världen är så underbar, bara man får ett svar

Det går Harry Potter på tv, när han har sin fula frilla, men har tvn på ändå, ljudlöst för att kunna snegla på en miss Mr. Pattinsson. I övrigt botas min oklara baksmälla med Ballerina Kladdkaka och Kaffe. Mår mest mer illa av det men orkar inte äta nåt vettigt. Vill mest sluta gäspa och känna mig som en kuuung igen.

Fick inte heller byxor igår, var ute och sneglade i Skärholmen men de var tvärslut. Får hoppas att stan ger mig mer lycka, borde väl kollat dem idag men inte sjutton kommer man upp!
Var iaf spontant ute igår, på Rocks, det skulle vara en rockklubb men som inte riktigt levde upp till det. Inte mig emot, de spelade typ baara Håkan Hellström och Markus Krunegård. Inte varje dag man hör "Jag är en Vampyr" ute, och det känns ju så hiiimla mkt sommarmys.
Trött som en gnu, ramlade in runt 5 och var trött men glad. Lever livet lite till när det går och slipper vara känd som den blyga, likt i mellanstadiets år. Är istället den utåtriktade och orädda som bara kör, jag älskart.

Det ska ju kännas att man lever.
Puss,
Harmy

1 kommentar:

  1. Du kan ju inte dissa Harry P:s frisyr, det är ju den frisyren jag stoltserat med i 4 år!

    Puss / j0ff4H Fagerström

    SvaraRadera