tisdag 23 augusti 2011

I Will live in A Yellow Submarine

Hallå? Verkligheten? Åker Carro imorn? Jättetidigt, på riktigt? Jag förstår inte. Jag vill inte förstå. Alla bara hetsåker till olika orter nu när skolor ringer och jag börjar känna panik utan att riktigt veta varför..

Så jag klippte min lugg istället. Den blir för lång så sjukt fort. Gick på typ en minut och var rädd att det skulle bil jättesnett. Men det blev faktiskt bra, och nu ser jag igen! Men allt funkar ju till tonerna av Beatles vill jag påstå. Kikade halva natten igår när jag inte kunde sova på prylar jag vill ha. Insåg att ett beatles-skrivblock kan vara det enda som räddar mina studier, det och en skitsnygg ny outfit till skolstarten. Logiskt? I think so.

Vill ha dessa mossgröna byxor, samt tröjan från H&M med just beatles dårå. Instoppad och med läderskärp. Små svarta pumps, röda läppar. Tåga in på Stockholms Universitet och bara vara killer-redo.

För att babbla lite mer om favoritbandet dårå drömmer jag om Englandsresa så himla hårt. Vill gå på alla muséum som finns, kolla alla gatukorsningar, gamla spelplatser, studios och modeutställningar. Bara suga in informationen om världens bästa band alla kategorier.
Okej, Liverpool i vinter, NÅGON?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar