måndag 15 augusti 2011

Paddling med både bil och båt

Jag är hemma från paddlingen och jag välte inte en enda gång! Fick en fin gul kajak att paddla i med rosa bandet tryckt på. Kom egentligen hem i förrgår kväll men var så sanslöst trött hela gårdagen och kunde knappt röra mig så ont det gjorde överallt så orkade inte alls blogga. Blev istället att kolla på Gossip Girl i regnet nästan hela dagen..

Det var hur som helt himla mysigt att paddla med pappa, jättefint ute på öarna! Bjuder er på lite bilder som får tala för sig själva.
Den fina bilen här till vänster hittade jag på en ö och behöll självklart som trofé!
Paddlingen slog helt enkelt mina förväntningar trots att det var sjukt jobbigt ibland, min kropp är inte alls gjord för arbete, haha. Men ikväll ska jag ut och rida Odin igen, han ska tydligen vara bättre nu så hoppas på det bästa! Uppdaterar mer då, undrar var min kära H har gjort av sitt bloggande också, måste påminna henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar