fredag 12 augusti 2011

Med paddeln som enda vapen

Fick en aning, eller ganska mycket rättare sagt, Stockholmslängtan av Hs inlägg här under, hur mysigt vore inte en date på café 60?

Men så blir det inte för mig, typ tvärtom. Imorgon ska jag nämligen ut i vildmarken, i en kajak. Ska överleva där ute i två dagar, en natt. Är helt övertygad om att jag kommer att välta minst en gång och tänker ta med torra, varma kläder in case of.. Eller snarare när, inte om.

Fick även just en impuls att jag bara måste klippa lugg när jag kommer tillbaka till H och Stockholm! Förnyelse är min närmsta vän, blir uttråkad på mindre än en vecka. Älskar att ha på mig något som är nytt, ny frisyr eller vad som. Ny tatuering vore inte fy skam det heller.

Bild från 2009, senast jag fick lugg-cravings!
(Observera den snygga mannen i bakgrunden också)

Wish me luck med paddeln!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar