fredag 26 augusti 2011

Good Day Sunshine


Min älskade lila väska, 99 spänn!
 Jag skulle ha fett mkt tid att blogga innan det är dags att dra, men bilduppladdningen laggade så mycket att nu får jag hetsa istället! Känner ändå att kort är bättre än ingen update alls.

Jag dunkar Beatlesalbumet "Revolver", sjuukt bra och psykadeliskt, och har idag svettats som en gris i ärendenas värld. Bankcheck, köpa block (vägrade ta 12kronors varianten med spiralblock. Ska ffs ha nåt fancy till mina genuskunskaper!! bloggadressen står även på ofc :)) och fixa första kurslitteraturboken.

Gav sen upp klackarna och det utsläppta håret. Det är för varmt. Ska istället köpa mina gröna byxor strax, så himla pepp! Carro verkar överleva skogen, thank god. Saknar henne ändå.


Här har vi då mer av shoppingen med C, de vackra underkläderna som ger singellycka, nya skor, vs äckliga gamla och vackra örhängen!
 
Random bild, var ute på en promenad så kom morbror med sin partylimo. Kände mig som en töntig kung, så fick festa loss lite i takluckan. Ville bara visa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar