onsdag 3 augusti 2011

Kastar heteronormen i väggen!

HÄR mina damer och herrar är teaser-videon som skapade sömnlösa nätter hela förra hösten! He is so goregeous! Kolla speciellt i slutet.

Tycker Carro verkar må bra ändå i Götet, det värmer. Själv var jag ju på Prideinvigningen igår, såg snygga bögar och tjoade framför en dragshow, såg den gravida mannen osv osv. Sen kom pojk till stan, jag fick present och det var kramkalas.
Idag har jag fått Kongress-hets, kollade hela invigningen live med underbara tal eftersom jag inte kommer dit förrän imorn, och besökt en asmysig kolonilott tillhörande riksdagssosse i tanto, placerades på altanen med några glas vin. Som jag njöt. Imorgon börjar multitaskandet av Pride och Kongress på riktigt. Ska upp i ottan och har ett svårt val att göra, vad ska jag gå på?

  •  Workshop i drama och genus - teaterapan och den blivande genusvetaren jublar. 11.00
  • Se Håkan Juholt - sosse starstruck. 11.30
  • Gå på seminarie om hur man argumenterar mot främlingsfientlighet - ascoolt och morgonhurtigt. 10.00
Hur det än blir kommer mycket kaffe krävas. Men vet ni ändå det bästa? Jag har en arbetsintervju på Munchenbryggeriet som jag ska ringa om imorn. Håller tummarna, som värdinna. Mitt hjärta hoppar över ett slag. Om det bara kunde lösa sig nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar