torsdag 28 juli 2011

The gingers back in business, bitch'

Dålig webcamera-bild på min senaste romans. En crazyfärgad kalender, och en turkos penna av världens bästa modell. Jag har alltså köpt en kalender, jag älskar kalendrar. Kanske för att jag använder dem mer som dagböcker och vill spara tills jag är typ 60. För att kunna kolla vad jag gjorde varje dag under hela min ungdom, i diverse stilfulla format. Den här känns ju dessutom lite hippie och jag slipper blanda ihop allt jag ska syssla med. Nöjd.

Annars har jag ännu en gång bott hos carro två dagar, bråkat med håret som ni kanske minns och vet nu inte riktigt vart det landat. Blonderingen tog på nåt sätt, men inte som planerat. Nu är håret rödbrunt, men jätte gingerorange upp i hårbotten, älskar den nyansen men den är inte stor om vi säger så. Får se hur jag går vidare..
Igår badade vi pool också, och åt melon, glassade omkring på luftmadrasser, skoja inte att det var paradiset i sommarsverige, det är så skönt att C & H bara gör allt synkroniserat, och så fort man är ensam nu känns det tokensamt. Puss på sommarvänskap. Since 2007 liksom.

Hårbild får ni väl sen.
Lyssna på den här sålänge, den kommer stå på listan över låtar jag i höst skämts för att gilla.
Eric Saade – Hearts In The Air
xxxo
[Note 2 self och bloggpartner: lägg upp ett inlägg med alla sommarens låtar man knarkar sönder, en för alla humör!]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar