tisdag 19 juli 2011

Blåbärssmoothie och festivalnostalgi

Bloggen!

Jag har ju varit lite frånvarande det senaste dygnet, har inte haft någon tid eller möjlighet att blogga. Tur att min bloggpartner räddar mig! Var i alla fall i stan igår och träffade Andreas och sedan gick vi hem för att inkludera hunden i vårt samtal också, haha. Just nu sitter och jag dricker världens enklaste, men kanske också världens godaste, blåbärssmoothie. Mums.

Insåg just nu också att det kommer bli tomt runt  handleden när vi klipper av våra peaceband, har blivit så van vid det. Men på fredag 23.48 så pensioneras det! Saknar fortfarande Borlängekänslan och hela festivalen, nostalgi på hög nivå så fort jag hör en låt som spelades där.

Suddig bild här till höger men förmedlar ändå den underbara Peace & Love - känslan!

 Puss, C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar