torsdag 14 juli 2011

Har vi bild? Nej, vi har blogg!

Världen,
jag vet inte om det här är en bra idé, att jag skapar en blogg till. Nu är det iof länge sedan den sista var aktiv, stängd var den också. Jag har ju förmågan att överge dem så att säga.
Men jag har väl för mkt fritid ikväll, alternativt orkar inte ta itu med det jag borde, och då får jag kreativa flippar.
För målet här är ju faktiskt att innan den här bloggen går åt helvete ska mitt liv ha tagit ett helt nytt kliv - antingen går jag på högskolan i höst (ja, jag vet att man fick intagningssaken idag..), eller så har jag ett jobb (kontaker, kontakter..) eller så befinner jag mig i Irland, vilket vore en dröm, England funkar också.

Man borde veta sånt efter studenten. Var man ska. I don't, blir aldrig en sån där mysigt säker person. Jag är osäkerheten personifierad. Så jag börjar hetsleta höstnöjen nu, så jag kan få nöja mig till slut.

Fotnot: bloggen är döpt efter en låt, Viktorious – Killing The Fun, han är cool och jag vill vara likadan.

Audios!
Harmy & Carro, mår som bäst på Peace & Love!
Hon ska ju faktiskt också blogga här, den oslagbara kombon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar