måndag 25 juli 2011

Måndagsbarn

Måndagskväll.
Spenderat dagen som privatchaufför till mor min, men bra att få övningsköra i alla fall. Börjar smälta chocken jag fick av attentaten i Norge. Läst lite av massmördarens manifest också. Gör inte det. Sjukt hur han kan så lugnt och nästan humoristiskt förklara vad han tänker genomföra, varför och hur andra kan göra samma sak.

Pappa ringer snart för att bestämma när jag åker ner mot Göteborg, blir nog senare i veckan. Ska titta på hästen jag ska ha på Bollerup till hösten en gång till samt fixa lite med det avtalet och så. Sen är Göteborg mitt absoluta favoritställe när det gäller att koppla av och bara leva för stunden utan någon press alls. Underbart!

Slänger upp Veronica Maggios Måndagsbarn innan jag tror jag följer Harmonys exempel och förgyller min måndag med en spontan date!
 
Pussar, 
och obeskrivligt mycket kärlek till min bloggpartner, 
C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar