tisdag 19 juli 2011

Stockholm vs Skåne

Laddaren till datorn fungerar inte så slänger in ett kvällsinlägg innan datorn dör helt och ger inga garantier på när jag kan skriva igen..

Har just lagat mig själv lite mat samtidigt som jag pratade med Harmy i telefon, även fast hon och Lovisa gick bara någon timma innan, bästa terapin. Stör mig på dryga människor, tänker inte på vilka situationer jag försätter mig själv i och känner ingenting. Mer än att jag faktiskt mår grymt bra just nu! Trots att jag krånglar till allt för mig hela tiden nu så är jag lycklig och trivs som bara den i Stockholm!

Flytten tillbaka till Skåne i höst planeras dock just nu också, pratar med söta Tanja om hur vårat rum ska se ut. STILRENT är vårt måtto! Svart, vitt, kanske lite mörklila och mysiga mattor! Är konstigt nog lite taggad för Skåne också även fast jag älskar att vara här.  Men det ska bli det sista och absolut bästa året.
Herregud så här positiv har jag inte varit på länge!

Nu dör typ datorn,
pusspuss, C
 Stockholm vs Skåne

1 kommentar:

  1. herregud, visste inte att du hade en blogg.. haha jag sitter just nu och skriver på min om att vi snackat om rummet osv, haha. Men jag tror det kommer bli bra där nere också, med tanke på att jag taggar sönder så kommer det nog smitta av sig! Förhoppningsvis, / "söta tanja", haha.

    SvaraRadera