tisdag 19 juli 2011

Good day Sunshine!

Bästa starten på dagen: får frukost på sängen, kaffet smakar perfekt och man kollar lite How I Met Your mother, ihopkurandes i täcket för att palla resa sig och gå upp.
Idag lyckades jag faktiskt med detta, vilket minst sagt ger mycket motivation (även om kaffespeedandet tar över och man inte kan koncentrera sig längre på serien.)
Enda problemet var väl att jag ställde klockan på 9, snoozar aslänge och försover mig därmed till att FINALLY komma iväg till passmyndigheten. Har gafflat om det i flera dagar nu, måste sluta vara så uppskjutande. Problemet är ju att ligger man vaken till 3, är de ingen jävel som kan komma upp 9 om man inte är tvingad av jobb eller nån superviktig utflykt (fast då snoozar man alltid för länge också!)

Får se hur det där med passmyndigheten går, ska nog iaf träffa Carro & Lovisa runt tre, så har en anledning att göra mig fancy och glassa runt på stan med dem, behövs för att motverka eventuell tristess som smyger sig på! Det är så konstigt hur jag liksom lever för tanken att få gå runt och  känna mig fräsch istället för äcklig i det här kvava vädret. Antar att nån känner igen sig.
Vill ni för övrigt veta hur man dödar mycket tid? Knäpp små knappar i lösnaglar. Hopplöst!
På återseende!
/Harmy
Bildtext: It breakes my heart att hatten förlorat sin form. Köpa ny eller försöka forma den rätt? OKUNNIG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar