fredag 29 juli 2011

Carl Norén - gift dig med mig?

Ikväll skulle jag vilja hylla en mycket speciell man, Carl Norén. Jag älskar Sugarplum Fairy av hela mitt hjärta, och jag älskar numera båda brödernas solokarriärer. I tisdags var Calle på Allsång på skansen, jag & Carro satt trollbundna framför TV:n och hon utbrast att han ser lite Beatles-aktig ut, om man hade lagt till 3 till på scenen. Iförd tygskor, en lugg att slänga med, och mörkblå chinos som matchade gitarren. Det var verkligen sant, och jag insåg att jag älskar denna man ännu mer med den liknelsen i huvudet. Så lyssa nu:

 
That's the way I like it; får mig att bli glad NÄR som helst. Inte minst nu när jag känner mig lite ensam. Och man vill dansa precis som i videon. För man blir så himla glad.

Going out tonight; känslan man alltid har när man går ut på fester eller krogen eller vill träffa that special someone. No more tears tonight, I wanna feel love, oh I wanna feel love, I wanna feel your arms around me.

The anger; enough said, han är så jäkla snygg.
Mannen påstår även i en frågestund att Svenskar är bra på geografi, kan ju avslöja, ifall nån missat det att jag är verkligen INTE bra på geografi. Carro däremot kan rabbla massa städer, men har absolut inget lokalsinne och har numera en karta över Stockholm, sin egen stad. xD

/Harmy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar