lördag 16 juli 2011

Tillbaka till Danderyd

Har spenderat min dag i Mörby Centrum, där jag nästan aldrig är numera men var varenda dag innan vi flyttade från Danderyd. Dock saknar jag inte det stället alls, mest små sjukt dyra butiker för de rika danderydsborna. Men lyckades i alla fall hjälpa min mamma att hitta en fin tröja och en skjorta samt en skjorta till mig också! Visar den imorgon då jag hämtat kamerasladden till datorn som jag glömde hemma.

Men juste, igår tatuerade vi oss ju! Jag är verkligen nöjd än så länge, det lilla hjärta betyder så mycket mer än vad man kan föreställa sig och står för så stark vänskap och vad som gjort mig till just den jag är.  Var ju som sagt min andra tatuering, den första gjorde jag december 2010, alltså lite drygt ett halvår sedan.  Ordet oslagbar blev för evigt skrivet på min vänstra handled - Invincible. Även den har så mycket mening och tankar bakom, man kan säga att den står för hela min uppväxt och som en påminnelse om att jag faktiskt klarat mig såhär långt. Har inte ångrat att jag gjorde den ens för en sekund än så länge!

 
Gammal bild tagen dagen efter tatueringen gjordes.
 Puss, C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar