måndag 18 juli 2011

En rubrik om Harry Potter...

CHACHA BLOGGEN!!!!

Har jag er uppmärksamhet nu? Bra.  Carro sitter och frågar huruvida jag skulle vilja vara konstruerad som en hund, det vill jag nog inte. Sen säger hon att hon gillar hundar för att de är lena, och de kan man ju  hålla med om. Tror tjejen är lite trött, känns som smått yrande.

Eller så är det Harry Potter feber, nej, vi har inte sett biofilmen än, men igår  åkte jag ut till henne och söthunden för att äta onyttigheter, busa med ovannämnd hund och kolla på just Harry Potter.  Ett mindre maraton blev det, från femman och uppåt, och det vi lärt oss av detta är att hur mkt snyggare Daniel Radcliffe blir ju längre det går - och att han aldrig lyckas se ut som femton när han ska det. Så mycket kan man få ut, bildbevis infogas om damen  bredvid inte dreglar för mycket :))
- "HAN ÄR SNYYYYGGG!"
Ja, Carro, vi vet.

Våndas annars fortfarande med lösnaglar som jag satte på i lördags, impad attjag inte mördat nån i frustration än, skulle kunna skriva en hel bok om hur irriterat handlingsförlamad man kan bli. Men så kul ska vi inte ha idag.
Njut nu av karln nedanför.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar