fredag 15 juli 2011

Två för en!

Första inlägget på bloggen för min del då. Både jag och Harmy har ju bloggat lite förut, men inget som har hållit så länge... Men nu kan vi ju peppa och påminna varandra, så nu kör vi! Har fixat en header tills vidare i alla fall, tyckte den representerade vilka vi är ganska bra ändå.

Just nu är jag hos min kära mormor som dock har åkt iväg till England. Det är alltså hunden jag sällskapar med, men det är ju inte så illa det heller. Dessutom tror jag nog att Harmony över inom kort, för vi ska nämligen bege oss på ett litet äventyr snart!

Nu kom söthunden men en leksak, så jag ska busa lite med henne. Tänkte skriva en liten presentation senare idag kanske, övertalar nog min bloggpartner att göra samma sak.

 Hon är allt bra söt,

Puss, C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar