tisdag 11 oktober 2011

Detsamma detsamma detsamma

Jag är förskyld, ack så förskyld, äter massiva mängder citrusfrukt och orkar egentligen inte plugga, men måste, tenta som kommer å skrämmer mig från vettet. På det kommer sjuhundra tankar om Juholt som fuckat upp det rätt rejält i partiet. I ett annat inlägg tänker jag spy ur mig alla tankar om det där, men nu vill jag belysa och nämna en låt och person som fullkomligt förgyllt denna dag.

Thomas Stenström. Senaste P3-hiten, vinnare av 100 000 kr genom Ted Gärdestad stipendiet som har gjort en sån bra låt att jag våldtar repeatknappen. Det är en sånhär dansa-i-regn-låt, skrika-på-festival-känslan-låt, älska-människa-så-det-gör-ont-låt. Alltså. Jag älskar den. Lyssna förfan bara.
Det är typ min (och C's most likely as well) konstanta känslokaos som infunnit sig rätt mkt senaste tiden. Och när en sån här låt kommer, (lite som när Linnros, Maggios eller Adams-Ray släppte sina skivor) är jag så nöjd med att kunna svenska. För att inte gå miste om mästervärken.
Trodde typ de skulle va en gubbe också, denne Thomas. HA! Ung, fräsch, snygg jue!!

Kan vi dreggla kollektivt nu, tack? Mittenpersonen för den hjärndöda.

AH. Låten dårå:
Nu vill jag typ dansa hem i natten. Trots förskylning.

Puss, Harmy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar