måndag 3 oktober 2011

Every second is a highlight

Det finns mycket som var bäst med den här helgen. Eller alltså, ni vet känslan, när man på måndagen ändå kan leva på att nåt vart bra. Så känns det. Lite smådeppigt igår när jag sa hejdå till C, det blev lite som efter sommaren, man bröt en förtrollning. Samtidigt var jag rent upp och ner lycklig, för på riktigt, finare vänskap får man ju fan gräva sig till kina för att hitta, ni behöver inte ens försöka.

Lördagen var alltså en enda lång fest. Hemma hos Carro fanns det verkligen mat och tårta så man kunde äta sig krampmätt, det var sjukt gott och fint fixat! Supertrevligt, och den där filmen C omnämnde var det gulligaste jag sett. Skrattfest och sjuhundraåttio "aaaawh!-moments. I slutet fanns även vår blogheader med, jag tänkte på det när jag cyklade hem på söndan: det här är lite som ett bevis på att vi gör saker tillsammans, allt är sammanflätat, (och det är så sjukt praktiskt när man umgås att inte behöva upprepa sig på bloggen)!

På lördagskvällen var det taggadeklubben som härjade, alltså verkligen utan gränser. Jag KUNDE INTE fatta att C verkligen blivit 18 och att vi skulle gå ut. Kombon är så oslagbar så det inte går att beskriva. Vi är ju obehagligt synkade, utan att vara identiskt lika liksom! Hade iaf skitkul, men allra viktigast för mig var ju att C skulle ha kul, man vill ju måla upp stockholmsnatten från sin bästa sida. Det blev iaf dans i stora mängder, fula pojkar som försökte ragga (och dissades BIG TIME!), minnessnack och så mycket 90talsklassiker att man bara kunde skriksjunga. Och Elektropop dårå, you gotta love it.

Donken efteråt, ofc, smärtande fötter, gick barfota hem, testade skitäckliga BAKIS-tabletter (de var alldeles för söta, man mådde bara illa..) och kunde konstatera att det hade varit jävligt kul. För vi höll jämt ihop och dömer ingen. Vi göra allt skumt tillsammans liksom, inte minst gick ut nu.

Aslångt inlägg, men värt att redogöra för hur kul jag haft. Slutligen, min gode vän som nu är i skåne, jag älskar dig och allt vi pysslar med. Hoppas vi är lika knas när vi är typ 40.

Kärlek, H
BILDREGN:




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar