lördag 29 oktober 2011

All the sadness disappear

Första dagen på höstlovet och jag har skrivit högskoleprovet hela dagen. Inte ens värt att kommentera det, usch. Inget jag rekommenderar i alla fall, tror inte det provet är till för mig. Tar igen mig hemma nu i göteborg genom att kolla på dåliga tv-program och mitt svåraste dilemma ikväll är valet mellan chips och popcorn. Perfekt återhämtning!

Lämnade skolan igår alltså, HÄRLIGT! Hade bara ett samhällsprov som handlade om politik (=glad caroline som sitter och ler samt skriver alldeles för mycket igenom hela provet) under hela fredagen innan vi fick åka hem. Brummade med frida till malmö, ovanligt säker körning av min kära vän måste jag säga! ;) Väl i malmö myste jag och elsa lite innan det var dags för en  tågresa där vi klämde in oss tre personer på två säten, vad gör man inte för lite sällskap?

Hann även fixa klart allt till H's födelsedagspresent igår, blir så himla bra! För en gångs skull är jag riktigt nöjd med en present, jag ser fram emot fredag! Och vårt lussebullsbak också såklart.

Trött flicka som just har gett upp sina juristdrömmar och funderar på om det inte vore en bättre idé att glömma allt som har med högskoleprov och betyg att göra, lära sig lite pole-dancing och åka till las vegas istället...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar