fredag 28 oktober 2011

CUPCAKE QUEEN

Idag efter tvåtimmars seminarie och grupparbetesplanering kunde jag roa mig med nåt jag älskar, men inte gjort på länge: baka. Ingen litteratur att läsa förrän imorn, så är fortfarande galet fri, och Front hade utan att överdriva ett rent FIKAMÖTE. Skrattade så magen krampade, pratade och åt så käken gör ont nu och bara njöt av sällskapet. Det var ett berg av fika, och alla komponerade fina rim till. Tror inte på RUT-avdrag, men RIM-avdrag däremot är ju suveränt!! Karamellfärgsförpackningen hade dock ett oceanstort hål, så mina händer blev lite som Shrek's och karamellfärgen illgrön. Men frontarna åt dem och var nöjda. Nu äter vi iof vad som helst, oavsett hur gammalt det är (dock inte mjölk som blivit ost..) men jag hörde utomstående provsmakare vara nöjda även de!


FROSTINGPUSSAR,
Harmy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar