onsdag 26 oktober 2011

Den eviga väntan på höstlovet

Kom just tillbaka från en körlektion som nog gick ganska bra. Eller det kändes helt okej i alla fall, lyckades göra massa olika sorters parkeringar som körläraren tyckte var bra åtminstone. Men jag är så himla trött idag! Mentalt trött, orkar inte koncentrera mig på någonting vettigt alls. Men dessvärre har jag mattelektion om tio minuter. Orkar inte stressa över att jag har prov imorgon och ligger mer än 10 sidor efter i min mattebok. Att vi har samhällsprov på fredag och massa mikrobiologi gör inte saken bättre. Så jag gör ingenting av det istället. Idag känns mer som en dag då jag bara vill vara hemma, lyssna på fina låtar och tänka. Ganska tur att jag bara har tre skoldagar kvar innan lovet?

På tal om fina låtar kan väl ingen av er ha missat Moa Lignell som är med i idol just nu? Tycker inte att hon är så överdrivet duktig faktiskt, dock är hennes egenskrivna låt helt otrolig. Musiken, texten, rösten, allt är underbart! Synd att hon inte är lika duktig nu i idol..

1 kommentar:

  1. Usch ja, aggree. Vi behöver lov! Plus att vädret = gossip girl och chips?

    SvaraRadera