söndag 2 oktober 2011

Fantastisk helg i en fantastisk stad

Har hört ryktesvägen att H tänker slänga in ett rykande hett inlägg om vår utgång igår så tänkte lämna det till henne förutom en liten kommentar; SÅ JÄVLA LYCKAD. Radarparet är back on track liksom.

Hela födelsedagen var grym faktiskt. Ett intill perfekt 18årsfirande med underbart sällskap, goda tårtor, superfina presenter och en så himla gullig film som mamma hade gjort. Den innefattade typ hela mitt liv från att jag föddes i USA tills nu, 18 år senare, går sista året på gymnasiet och sjukt nog klassad som vuxen. Så många minnen i filmen från hela min uppväxt, hon hade verkligen prickat vändpunkterna i mitt liv och det viktigaste från varje liten del. Så tack mamma, den var perfekt!

Dags att gå tillbaka till verkligheten imorgon då. Skolan börjar igen, breeders tisdag till torsdag, hästen kommer och jag återgår till mina gamla vanor. Men innan dess ska jag njuta lite till av den här helgen genom att bjuda på den mest fabulösa tagga-bilden som finns!


PUSS, C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar