torsdag 13 oktober 2011

En date med Julius Caesar väntar...

Mitt huvud sprängs snart med information om de första människorna, Egypten, Grekland och Rom. Historiaprov är alltså vad jag ska utsätta mig för halv sex ikväll. Svarade på över 100 instuderingsfrågor igår, nu är det bara kvar den lilla detaljen att faktiskt kunna dom också...

Alltså borde jag inte sitta och skriva det här just nu, tiden räcker inte till! Tur att jag har en så söt rumskamrat som tar ut och in hästen samt även har mockat åt mig idag. Gullunge! Ska bara springa ner till stallet snart och lägga hö till honom så är allt klart sen, rida kommer jag då inte hinna med i alla fall.

Kommer ni ihåg Lars Eriksson från idol 2008 förresten? Upptäckte för bara ett par dagar sedan att han hade släppt en skiva och vissa låtar är riktigt mysiga. En av favoriterna är definitivt Lars Eriksson – Let's go, lyssna!

Återgår till Ramses,  Alxander den store och favoriten Caesar då.
PUSS, C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar