fredag 7 oktober 2011

Nu är det fredagsmys!

Kan härmed konstatera att jag nog har världens snällaste fyraåriga lilla häst hos mig just nu. Prince kom igårkväll som sagt, lugn i boxen efter fem minuter. Sedan lite stressad imorse, bussar är ju så sinnessjukt läskiga! Superduktig på vägen in från hagen, sedan så himla snäll vid duschandet av honom -nu är åtminstone han mindre smutsig...
Att han står som ett ljus i stallgången medans jag fixade allt annat är ju inte heller så illa. KÄRLEK TILL MIN LILLA PRINS!

Annars har det varit en rätt fin fredag, drog igång med att skriva en uppsats under engelskalektionen. Redovisningen på svenskan om kroppsspråk gick ganska bra och mikrobiologin var uthärdlig. Samhällslektion är ju min favorit så bra avslutning på veckan. Och nu två dagar utan skola och stress.
I alla fall om vi glömmer matteprovet på måndag för en liten stund...

Red även victorias lilla PRE-pojke camborio idag! Gick bra för att vara första gången jag satt på honom, bara vic som ridit innan ju. Jättetrevlig att rida var han hursom, stor skillnad från vanliga halvblod med underbart fin!

Fina pojken!
KÄRLEK OCH FREDAGSMYS!
C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar