torsdag 6 oktober 2011

Lurviga sockor, lurviga sockor, lurviga sockor

TJATJABLOGGEN! Det här kan ju bli en av de få modebloggar ni får ta del av från min sida. Och jag tänker visa vad för mycket studier kan göra med en. Jag har liksom de två senaste dagarna levt i en liten grotta av, ganska oproduktivt pluggande. När jag väl skickade in uppgiften idag hade jag bara stressat på slutet och hann bli rejält missnöjd eftersom allt ba kaosade. Men aja, så är det ju. Jag är bäst under press, börjar jag dock läsa andras mästerverk blir det bara dålig stress.

Iaf, denna pluggrotta, gjorde att jag va rejält hett klädd på fötterna igår. Jag skojar inte, små korta ko-ben ser jag ut att ha. Eller en gris kanske det är mer? iaf, jeanstights, tygskor. So far soo good. Men att inte ta bort lurvsockorna innan man går ut? Jag märkte först i efterhand att folk både glodde och att det var TRÅNGT i skorna. Skrattade gott.

Och så en bild som är nytagen, med min fina vägg, och inte minst är mössan framme för första gången i höst. Den kliar lite. Och det ösregnar, hatar att ha lyckats platta håret då.

Nu ska jag rulla vidare till SSU FRONT STRAX, som ska ha planeringsmöte x 2, det känns ju så himla klassiskt. Får se om jag är produktiv eller flamsig, tror tvärr odsen för det senare är rätt stora, eftersom jag inte riktigt träffat tillräckligt mkt folk i min studiehets..

aja,
PUSS,
Harmy


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar