torsdag 8 september 2011

NattbloggARN!

Hörrni, gör inte uppsatserna natten innan de ska in. Jag lovade mig själv efter gymnasiet att inte va sån,
men här är jag nu, trött och ändå sömnlös eftersom imorn ska tutoruppgift 2 in. Och till skillnad från förra gången är den inte alls lika enkel, jag liksom tvingade ur mig nåt till slut som jag nu måste försöka få att efterlikna ett svar till frågeställningen, och jag är inte alls nöjd. Än. Det enda tacksamma är att jag börjar 14.15 imorn och går bara en timme, SEN ÄR DET HELG.

Egentligen skulle jag elektropeppat sönder en norgeresa med SSU och till AUF, som har val på måndag. Likt alla andra sagt, det finaste man kan göra politiskt typ. Men eftersom arbetsmarknaden ser ut som den gör, och studentlitteraturen kostar så mkt som den gör (och SLkorten..), så var det bara tänka om när jobbet (jag aldrig varit på..) mailade och hade tider åt mig att rätta sig i ledet. Men det känns rätt najs ändå, jag behöver pengar, och arbetslivserfarenhet. Så länge mina fina Frontare kör gärnet för mig med och de vinner valet på måndag, är jag nöjd. Sålänge jag har NÅN att umgås med också, eftersom majoriteten av the people är bortresta, och alla som ville gå ut på lördan fick jag ju nobba.

Okej, ska fixa klart den här uppsatsen nu. Skulle gjort det igår, men min livsprio var att dricka öl istället. Och titta på Bert - den siste oskulden, det var sjukt kul, för alla utom plugghetzen idag.
Wish me good luck,

Låten jag spelar ca 20 gånger på dag, för att den är så vansinnigt catchy.
Man måste ju lägga in en låt liksom.
Harmy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar