tisdag 13 september 2011

Ingen vet ifall det verkligen hänt

Jag vet att jag varit oförskämt frånvarande från bloggen, men jag lever! Det gör däremot vare sig mitt internet eller min dator. Igår misslyckades jag totalt med att hämta ut mitt internet, det enda vi lyckades åstadkomma var att tappa bort oss i tomelilla. Världens minsta men mest förvirrande lilla stad. Eller ja, by. Sen igårkväll lyckades jag också bryta min laddare mitt itu. Den lilla kontakten man stoppar in i datorn är nu en egen del som inte hänger samman med laddaren alls. Så datorn är stendöd.

Men jag mår bra! Dagarna flyter på, flyinge var roligt trots massa myggbett. Det är HÖSTFEST på lördag och jag är taggad som tusan. Sista höstefesten liksom, all in!
Annars händer det tråkigt lite. Fast kanske inte, bara jag som aldrig nöjer mig. Tanja och jag börjar få lite ordning på rummet så det blir mysigt. Och jag har än så länge varit sjukt duktig och är inte efter med något plugg än, mer än det från förra terminen då...

Hade en grym profildag idag i alla fall och sen en mysig kväll med klassen där vi kollade på remember me. Robert Pattinsson är galet snygg, men filmen är så sorglig. 

Over and out, vi hörs nästa gång jag lyckas sno någons dator tillräckligt länge för att blogga
Puss, C


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar