onsdag 28 september 2011

Tisdagstapper

Superlugn eller panikslagen - så är det i den här studentens värld. Räknar ner dagarna till helgen, och återföreningen med Carro!!! Hon ska firas på alla tänkbara sätt.
Nu är det för guds skull kallt ute, och jag glömmer jämt vantarna när jag cyklar. Man får dock fett med medlidande från samtliga seven-eleven medarbetare av att cykla, var en trevlig prick som småpratade länge om min hurtighet idag, jomantackar.
Skriver helt ärligt mest det här för att jag inte vill sova, typ BARA för att jag ska upp tidigt imorn. Haft sovmorgon två dar i rad och bara längtat efter att få sova mer, nu däremot kör jag tvärtom och kommer vara strategiskt död imorn. Men det är ju friheten som finns liksom, lyckats göra ett upplägg idag för min uppsats och läsa om hela veckans "Queer"-bok som är sjukt bra btw. Imorgon ska jag möta min pluggkollega och skriva allt, samt hoppas hinna in ett lunchseminarie med SSK om bostadspolitik då, när man ändå är i farten, underbart intiativ dessutom!
För att stilla mina sossebehov drog jag även idag förbi SSK's klubbmöte med ett seminarie om förvaltningspolitik, japp, det låter svårt, men var lärorikt, även om jag var lite trött för att orka hålla fokus! Känns jämt så skumt att vara i lokalen utan Front, men ja alla erfarenheter är positiva!

Godnatt vänner, (fast kommer inte sova)
hinner jag klart min uppsats imorn får jag som vinstpris fira lilllördagen med en födelsedagsutgång, och det vore verkligen inte fyskam!
Bjuder på en djävulskt charmig pluggbild. Såna där som ingen vet varför man tar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar