torsdag 22 september 2011

Hurtbolger cyklar fram

Jag är jordens sämsta bloggoman. Jag vet inte vad som får mig att skriva ett inlägg å sen går det över en vecka. Men nu har jag tid, eftersom jag sitter i Universitetets datorsal och börjar inte förrän om 50 minuter. Så gott ute i tid brukar man väl aldrig vara? Nej precis, men idag CYKLADE jag hit. Och det gick lite snababre än planerat. Så himla skönt, när SLpriserna kostar multum och dessutom får man världens energikick. Iförd både glasögon och cykelhjälm för att verkligen inte dö.

I veckan är typ pluggat det jag gjort, fast det känns inte så. Och varit på DS-möte, samt myst i lokalen hela tisdagskvällen, älskar att det åtminstonne är en vettig hobby. För så mycket mer hinner man ju inte. Eller i helgen hann jag fett mkt, både serious-plugg, not so serious-plugg och inte minst gå på en jävligt bra Jedward-konsert. Kan tyckas töntigt, men det är så himla lite konserter i mitt liv theese days och då blir kicken helt överväldigande. Det var så kul, så bra, så uttröttande och ändå så värt.

Ska inte babbla för länge, men jag SKA blogga snart igen.
Hungrig student ska nu köpa fika för att palla dagen,
puss
xx
Harmy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar