fredag 9 september 2011

Mosshuve


Gammal bild på bästa duon.

Jag har oficiellt helg nu, inte för att det gör någon som helst skillnad. Jag har ju inte precis nåt att göra en torsdag, när det brukar va Front men de myser i en norgebil. Tänker försöka vara glad ändå och inte deppa över den mysiga gruppgemenskapen jag just kunde varit mitt i. Eftersom jag ändå är så obehagligt förskyld är en stockholmshelg till kanske bra.

Idag lämnade jag in den oklara uppgiften, fick bra respons på förra men kunde inte alls fokusera på seminariet pga mossa i huvet och nästäppa. Skulle åtgärdat det innan, det hade jag inte. Allt vad andra sa bara tonade ut, och jag kom på nåt att själv säga ca en kvart efter vi bytt diskussionsämne. Thank God bedöms jag ju inte efter mitt babblande som på gymnasiet på de här seminarierna.

Livsklagade sedan lite med carro som lovade att skriva en självständighetsförklaring. Den har jag inte sett röken av, men å andra sidan somnade jag (pga sömnbristen!) när jag kom hem efter att ha smällt i mig naturgodis och har därmed inte heller komponerat någon. Morgondagens gåva typ.

Nu väntar väl lite kurslitteraturläsning och en tidig kväll vore att föredra. Ska ju inte upp imorn iaf. Sköööönt
Fortsatt trevlig kväll!
Puss, ikväll lyssnar jag på:
Vincent – A Million Dollars And A Step Ahead
Harmy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar