söndag 11 september 2011

Söndagssysslor?

Hejhej BLOGGEN! (första gången ever jag inte går rakt på sak i ett blogginlägg..?)
Det är ju himla synd att man har så galet mkt bilder på datorn, men inget relevant att lägga upp här. Istället blir det massa dåliga egopics från webcameran liksom, för det är de enda man orkar fota i vardan - hur man ser ut i håret och i vilken vinkel ens läppar ser fylligast ut, så himla intressant för hela världen :3

Måste ju, på tal om egobilder.
[jävligt fejkat leende]

Annars då? Det är söndag, jag är ovan att inte ligga bakis på söndagar å undrar vadfan folk gör? Loppis på gården - går nån på det? Brunschar? Söndagsshoppar? Fikar på café 60? Städar & Pluggar? (blä, borde jag göra...) Förut brukade alla mina söndagar innehålla det där söderhippa levandet, nu är jag helt ur fas! Varför undrar ni spänt då??

Jo, för jag jobbade ju hela igår. Företagsevent där September uppträdde (September – Party In My Head!!! så hiiimla bra låt och bloggheader) osv, åt inte på typ äckligt länge å kröp hem. Sov som en stock idag. Men det var bra ändå. Fick min utgång i fredags istället (var alltså inte på Håkan Hellström som alla andra...), träffade Tay bland annat för första gången på rätt länge. Det var flummigt och matbrist även då, fick ta de lugnt, och kvällen avslutades med mysigt nattsällskap, the best styleeee.

Okej, nog babblat. Har ni haft det bra, CARRO, vad har DU gjort???
Pusssssssssss,
Harmy without Army

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar