torsdag 29 september 2011

Tell the truth, or someone will tell it for you

Men en chailatte i handen på ett mysigt tåg och med en beatboxande medresenär är nog det bästa sättet att beskriva min situation för tillfället. Är nämligen på väg hem till stockholm för lite bankärenden,  första riktiga utgången och firandet av både mig själv och syster som fyllt år!

Tänkte använda tiden till att dra en liten resumé av veckan då, man kan ju inte direkt säga att jag har varit en särskilt aktiv bloggare. Men jag har tro det eller ej varit rätt så upptagen med fixandet av resan till stockholm, min 18årsdag, hästen som kommer på torsdag nästa vecka, att lösa allt till breeders nästa vecka samt min och julias grymma projektidé! Veckan har i alla fall varit bra och gått fort. Började ju med att jag fyllde 18 i måndags och det känns så sjukt härligt. Äntligen. Och idag fick jag världens gulligaste present av frida i form av en liten rosa elefant och en såndär stressboll med en glad gubbe på ni vet. Helt underbar!

Hade kemiprov idag också som jag otroligt nog pluggat en del på under veckan med victoria, duktiga flickor. Men det lönade sig faktiskt och provet kändes riktigt bra och lättare än vad jag trodde det skulle göra. Dock är jag fullständigt sämst på att göra matte på mina mattelektioner så packade ner böcker ifall jag får något märkligt infall att plugga matte i helgen.

Ska lämna er för att hitta något gott i bistron nu. Bjuder på ett par bilder på Prince som pappa tog när vi var och provred honom för kanske en månad sen. Längtar tills han kommer till skolan, jag blir så mycket mer motiverad när jag häst där. En vecka kvar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar