måndag 26 september 2011

18 år, och den vackraste jag mött.

Alltså, det är så sjukt,
men CAROLINE FYLLER 18 IDAAAAG!!!!!!!
Jag förstår det inte, jag har räknat ner med henne så, och så är dagen kommen! Dagen som faktiskt betyder mer än folk vill erkänna ibland, eftersom det ändå ger så mycket frihet. Man har oficiellt hela ansvaret och då även ansvaret att kunna konsumera allt som kan döda en!! Vi har längtat efter att utgångar som ska kunna sammankallas, och nu är det dags till helgen.
Verkligen, VÄRLDENS STÖRSTA GRATTIS ÄLSKLING!!!! Du vet hur mycker jag älskar dig, efter hetzen i våra samtal idag, och det är inte så fasligt långt nu till vi ses!!
Minns verkligen känslan av att fylla 18, jag hade kunnat göra bakåtvolter av lycka, Finally liksom! man var äntligen med på banan! Därför känns det så sjukt att jag fyller 19 om mindre än 2 månader, det är ju verkligen en ålder då absolut ingenting händer.


Jag låter det här spännande med C vara i fokus i detta inlägg. För annars orkar man ju inte babbla om måndagar, med min enda föreläsning osv. Eller det kan jag ta sen, i ett betydligt mer politiskt ämne!
PUSS,
och grattiskramar till dig bästavääään!
En bild från 2009, still going strong. Snygg är du också!
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar