måndag 5 september 2011

Vi som alltid trycks ner, trots att vi ställer upp

Satt och ältade behovet av att plugga, så insåg jag att; jag har ju en blogg!
Tänk vad festligt. TV:n räddar mig inte kan jag lova, det är massa sport, massa män som pratar finska och massa Svenska Hollywoodfruar.
Nu kan ju det sistnämnda enligt många tyckas väldigt bra, men jag baserade min uppsats som jag redovisade idag på ämnet, så det blir ju också studierelaterat. Nu är det på iaf, nån som ser ut som 70 tycker det är synd om henne. Jävligt synd, buu freakin huu -.-' Skrattar gott iaf åt hur sjukt inkompetenta de är.

En annan sliter ju i skolan, och den här dagen har faktiskt varit lyckad, om man bortser ifrån lite kaos och misär med att skriva ut uppsatsen imorse. Mitt universitetskort vägrade fungera men efter många om och men gick det. Hade en asbra diskussion på morgonen, min tutorgrupp är fantastiskt vänster å sågade RUT-avdragen på löpande band, sen lunchade jag med några kurskamrater och hade därmed folk att hänga med på föreläsningen. Där vi hade världens charmigaste föreläsare, hon var så himla snyggt stylad i rosa och typ 50talsklänning. Fick mysa i bibblan sen efteråt å läsa några timmar tills huvet ville dö.  Hardworking. Fick mer skrivblock, massa pasta, och energidryck. Studenterna nöjda. Känns så sjukt bara att jag är ledig till på torsdag nu, fastän de är mkt å göra.

Iaf, en veckostart avklarad. Langar låten som fick mig att peppa sönder imorse, eftersom jag oftast annars är känsloförvirrad!

Puss my Darlings,
Harmy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar