måndag 26 september 2011

Vad tar du dig till med livet?

Jag är nog egentligen för trött för att bedriva någon slags bloggverksamhet, men jag insåg just att jag börjar 15:00 imorn och inte 13 som jag trodde -> känns därmed nästan som en synd att sova när man kan ta världens längsta sovmorgon! Får dessutom inte veckans uppgift förrän imorn så har inget att plugga, eftersom jag hetsläste kurslitteraturen ikväll!

Helgen har kommit och gått, så galet fort som vanligt. I fredags var jag så himla uttråkad. Taggad på livet efter Frontmötet på torsdan å sen ba failar fredagen hårt, skulle ju upp & städa SSUexpen 10.00 på lördan så det var inte ens på tal med några galna aktiviteter. Istället kolalde jag Fucking Åmål, den är faktiskt sjukt kul med klassiska fraser som "JAG VILL KNAAAARKA!" Kärlek på det.

In the mood for some Irish-cleaning!!
Sen igår efter städning både på exp och hemma (allt utom mitt egna rum som är supersunkigt..) blev det utgång på söder. God öl och gott sällskap. Lite för gott kanske, eftersom jag inte riktigt hade hunnit äta middag och därmed blev alkoholhalten rätt god i mitt huvud. Hade behövt autofunktionen som sa åt mig att inte smsa folk, (men vafan man lever ju bara en gång)  och hade behövt ta bakistabletter igår. Det var fan inte nådigt att vakna idag. HUVUDVÄRKEN. Hade glömt hur det är.
Var bara börja hetsa direkt, frontpeople ringde kors och tvärs inför Frontbion som idag gick av stapeln, men jag tog mig ändå tid för en fika med Taylina på Café String. Det var typ 10000 grader varmt där inne och jag var mest tacksam att födan stannade inuti mig.

15:00 va de bara skala 5 kg potatis och titta på De feta åren är förbi med bästa klubben, och nu känner jag att ingen orkar läsa mig babbla. Så jag slutar,
puss,
eder virriga Harmy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar