lördag 24 september 2011

Helg med miss li och utan sömn

Ja, och så var det ju det där med att blogga!
Känns som om det saknas lite motivation för både mig och H, men jag gör ett försök.

Det är lördag och jag har redan varit uppe i fem timmar. Lyssnar på miss li och lägger upp någon slags plan för dagen, måste verkligen plugga matte och träna svenska. Är kvar på skolan och tar hand om delight åt tanja som är och jobbar. Förhoppningsvis får jag hit min egna lilla häst på tisdag, saknar att inte ha häst faktiskt.
Igår var jag över på modul 4 för att titta på idol. Sen blev det både jungle buzz och det vanliga med edla, sara, otto och victoria i lite för många timmar! Men att gå upp klockan halv sex för att morgonfodra gick bra ändå.



Sitter fortfarande och skriver på tanjas dator, men min fungerar faktiskt nu. Eller, pappa har skickat ner en ny laddare men jag lyckades aldrig hämta ut internet men det har han också skickat ner så det borde vara här på måndag. Då ska ni minsann få bilder, måste ju visa er min lilla hästprins! Dessutom så fyller jag äntligen 18 på måndag också, så sjukt taggad! Två dagar kvar!

Bjuder på två bilder mig och min underbart söta rumskamrat istället, på väg till höstfesten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar