måndag 20 februari 2012

Paris ♥

Har det underbart i Paris! Det är vårväder och jag får leka med världens bästa syster hela dagarna. Cykla runt i paris en hel dag var lika fantastiskt som det låter, sen massa mys med god mat och vin på kvällarna. Springa runt som en femåring på disneyland var ju inte heller helt fel.En liten drömvärld!

Sitter med maries roomie och varsin dator i soffan just nu, syster är på jobbet. De har äntligen fått tillgång till internet här så glädjen är enorm. Ska snart röra oss mot disney studios och möta upp louise för att leka lite där, sen hitta marie när hon slutar jobba och gå ut och äta, igen. 

Gillar Paris, gillar sportlov och gillar världens bästa familj och vänner.
Gillar inte mina tankar som jag egentligen vill skriva ut här, men inte får för det skadar bara mig själv, gillar inte att jag inte känner som jag vill känna och gillar inte ångesten som kommer ibland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar