tisdag 14 februari 2012

All you need is love.

Sitter och tittar på 'En Prinsessas Dagbok', jag älskade verkligen den filmen när den kom. Och eftersom jag inte har något bättre för mig ikväll sitter jag nostalgiskt och skrattar.

Det är ju 14 Februari, mer känt som alla hjärtans dag. Enligt mig en kommersiell köpdag, vilket typ alla högtider är, men typ på julen vet ju de flesta ändå vad grunden bygger på, här i Sverige firar ju inte majoriteten  helgon? Det är bara köpfaktor. Varför inte bara visa kärlek varenda dag, kan man ju fråga sig?

Men ingen kommer undan hetsen som uppstår, och lite kan jag ju inte låta bli att dras med. Mest springer jag runt och citerar Beatles samt är tacksam för alla fina människor jag känner. 
Nä, presenter brukar inte nalkas denna dag. Men får man en, kan jag ju inte skita i den. Och alltså, smälter gjorde jag ju. Om det finns något slags maraton i att posta söta presenter, tror jag den tävlingen härmed är avgjord. Det här kom ju då med posten igår. Det var liksom hjärtkonfetti som flög runt mig överallt. Det var chokladhjärtan (även om de stora inte riktigt ,larade flyget, supergott för övrigt) fina texter och typ fyrtioelva andra söta saker kändes det som. Överrasknigar - the way to go. <3 
Hoppas ni haft en fin dag, skönt att vi klarat av gulligullet för i år. 



/Harmy

1 kommentar: