söndag 12 februari 2012

Thanks to you I'm not the broken-hearted

Just kommit in från stallet, idag är inte direkt en dag då man är pepp på hästarna. Dagen efter vinterfest, vill mest ligga i en soffa och äta pommes frites. I för sig det jag gjort halva dagen, men ändå.

Vinterfesten är förresten ett rätt intressant ämne, igår var minst sagt speciell. Hela kvällen kunde ha slutat i total katastrof för mig (eller möjligtvis i stort slagsmål) men lyckades vända det totalt och hade galet kul hela kvällen istället. Dansade som jag vet inte vad och bara log och skrattade hela tiden. Tacka vet jag mina helt fantastiska vänner som alltid står upp för mig helt självmant och gjorde det till en grym kväll ändå. Ni är guld värda.



Det är inte vad som hände som gör mig arg. Det är veckan innan och faktumet att du är så jävla feg att du inte ens kan prata med mig nu. Gör du inte det är all min respekt för dig är i alla fall som bortblåst. 

min fina, underbara vän
Ha en bra söndagskväll, nu taggar vi inför sista veckan innan sportlovet!
C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar