måndag 27 februari 2012

Jag lärde mig att änglar bara finns i snö.

Alldeles för tidigt för att sitta på ett tåg, men vad gör man inte för att komma till Skåne? Eller inte kanske, snarare inte känt en såhär stark motvilja till skolan på länge. Men ja, ni vet hur livet är. Bara att bita ihop och göra vad som krävs hur jävligt det än känns. Tackar en gud jag inte ens tror på för fantastiska vänner och försöker se ljusglimtarna som ändå finns där nere. Ska inleda fint med en lunchdate med min så saknade lilla Emelie!

Göteborg Horse show var förresten hur roligt och mysigt som helst med min käre far. Riktigt bra avslutning på lovet, fick med mig två små fynd hem från mässan också.

Sleeptime för mig så gott det går på ett obekvämt säte i ett skakande tåg nu. Mot Skåne med modet uppe!

Ny härlig krunegård-låt.
Puss
C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar