onsdag 15 februari 2012

Allt omkring mig följde med i mitt fall, det var så jag blev iskall.

Jag har haft min sista mattelektion någonsin. Jag har en dag kvar innan jag tar lov. Att den dagen innehåller ett nationellt prov i matte D är en annan sak, men det löser sig säkert det med. Om två dagar är jag i Paris nu, ska bli så roligt att det inte ens finns några ord för att beskriva känslan. Gud vad det behövs, komma bort lite och framför allt träffa världens bästa syster, känns som dags för lite heart-to-heart snack systrar emellan faktiskt. Och gå på disneyland, obviously.

Halkan igår gick förresten toppen, jag varken kraschade bilen eller dödade någon. Dessutom tyckte läraren att det var hög tid att boka uppkörning, så bli snartsnart nu. Vill inte riktigt, men vill ändå bara köra upp typ nu och ha det där förbannade körkortet klart.


Nu - stallet .
Puss!
C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar